محصول به سبد خرید اضافه شد
0

انتشار کتاب های جیبی ایده ماندگار

دسته‌بندی: اخبار
تاریخ: 28 اسفند 1401
بازدید: 168

انتشار کتاب در قطع جیبی سرفصل مهمی در تاریخ نشر کتاب است. بسیاری از صاحب نظران برای کتب جیبی جایگاه با اهمیتی در نشر، کتابخوانی، کتابفروشی، گسترش دانش و آگاهی های عمومی قائل شده اند.
مارشال مک لوهان می گوید: «کتب جیبی انقلابی در عادات خواندن به وجود آورد. با این انقلاب برخی از تمایزات سنتی بین روشنفکران و گروه های بی فرهنگ را از میان برداشت.
انتشارات ایده ماندگار با انتشار کتب جیبی در انواع و موضوعات مختلف در راستای پیاده سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدم هایی استوار برداشته است.
با تماس با مشاوران ما می توانید در جهت تهییه این کتب اقدام نمایید.

برچسب‌ها:

modir

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

انتشارات ایده ماندگار به شماره پروانه ۱۲۶۳۶ برای اولین بار در کشور کتاب های هوشمند و زنده را رونمایی و تالیفات متعدد تخصصی و عمومی را در کارنامه درخشان خود ثبت نموده است.
انتشارات ایده ماندگار با هدف ایجاد بستری مناسب در ایجاد تالیفات نو و اثربخش برای اصحاب رسانه، اساتید و نویسندگان جوان در راستای چاپ کتاب های هوشمند و خاص ایجاد گردیده و تا به امروز توانسته با حمایت از این عزیزان آثاری ماندگار و در خور ایشان ارائه نماید.
یکی از مهمترین اهداف ایده‌ ماندگار انتشار آثار خاص و نوین با رویکرد جدید در راستای ترغیب مخاطبان و انس همیشگی با کتب زنده انتشارات میباشد.
امیدواریم با همکاری تمامی عزیزان بتوانیم گامی موثر در راستای اهداف عالی داشته باشیم.

با ایده ماندگار، ایده های خود را ماندگار کنید.