محصول به سبد خرید اضافه شد
0

پاسخ به پرسش های متداول

سوال: هزینه چاپ کتاب چقدر است؟
پاسخ: هزینه چاپ کتاب990000 تومان می باشد. (که شامل خدمات صفحه آرایی، طراحی جلد، دریافت شابک، دریافت مجوز فیپا، دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپ 10 جلد کتاب می باشد.)
سوال: حداقل تعداد چاپ چقدر است؟
پاسخ: حداقل تعداد چاپ 10 جلد می باشد که 5 نسخه به نویسنده تحویل داده خواهد شد و 5 نسخه جهت ارائه به خانه کتاب، وزارت ارشاد و انجام امور اداری می باشد.
سوال: زمان لازم برای چاپ کتاب از طرف انتشارات چقدر است؟
پاسخ: مدت زمان لازم برای انجام صفحه آرایی و امور اداری مرتبط و چاپ کتاب 30 الی 40 روز می باشد.
سوال: تبدیل پایان نامه به کتاب به چه صورت است؟
پاسخ: فایل پایان نامه دریافت گردیده و اقدامات لازم به منظور تبدیل پایان نامه به کتاب انجام شده و سپس برای صفحه آرایی و ویراستاری اقدام شده و در نهایت امور مرتبط با چاپ به عمل می آید.
سوال: مدت زمان لازم برای تبدیل پایان نامه به کتاب چقدر است؟
پاسخ: مدت زمان مورد نیاز برای تبدیل پایان نامه به کتاب در حدود 30 الی 40 روز می باشد.

رفتن به بالای صفحه

انتشارات ایده ماندگار به شماره پروانه ۱۲۶۳۶ برای اولین بار در کشور کتاب های هوشمند و زنده را رونمایی و تالیفات متعدد تخصصی و عمومی را در کارنامه درخشان خود ثبت نموده است.
انتشارات ایده ماندگار با هدف ایجاد بستری مناسب در ایجاد تالیفات نو و اثربخش برای اصحاب رسانه، اساتید و نویسندگان جوان در راستای چاپ کتاب های هوشمند و خاص ایجاد گردیده و تا به امروز توانسته با حمایت از این عزیزان آثاری ماندگار و در خور ایشان ارائه نماید.
یکی از مهمترین اهداف ایده‌ ماندگار انتشار آثار خاص و نوین با رویکرد جدید در راستای ترغیب مخاطبان و انس همیشگی با کتب زنده انتشارات میباشد.
امیدواریم با همکاری تمامی عزیزان بتوانیم گامی موثر در راستای اهداف عالی داشته باشیم.

با ایده ماندگار، ایده های خود را ماندگار کنید.