محصول به سبد خرید اضافه شد
0

طرح تبدیل آثار شما به کتاب

پیشنهاد ویژه‌ای برای تمامی نویسندگان و مولفین وجود دارد. قطعا نویسندگانی که نوشته‌هایی در اختیار دارند ولی این نوشته‌ها از نظم و ساختار خاص و زیبایی بهره‌مند نیست کمتر نوشته‌های آنها قابل استفاده بوده و به همین دلیل فرصت و زمینه مناسبی برای معرفی آثار خود و شناخته شدن در جامعه را نخواهند داشت. در همین راستا می‌توانند با استفاده از راهکاری که در اینجا ارائه می‌شود به ارتقای علمی و مالی و همچنین ثبت نام و برند شخصی خود کمک شایانی نمایند.
شما می‌توانید نوشته و یا ایده‌ای را که همراه دارید و در جلسات یا نشست‌های خود مجبور به بازگو کردن مداوم آن هستید، بصورت یک جلد کتاب با ساختار و طراحی منظم و کاملا حرفه‌ای و زیبا برای ارایه به دیگران تنظیم نمایید، تا این ایده شما شخصیت گرفته و وجه رسمی‌تر و بهتری به خود بگیرد تا تاثیرگذاری آن بالاتر باشد.
در راستای خدمت‌رسانی بهتر کارشناسان ما در اسرع وقت جهت چاپ سریع کتاب شما، مجوزهای لازم را از وزارت ارشاد اسلامی دریافت خواهند کرد و فیپا و شابک اختصاصی شما را تقدیم حضورتان می‌نمایند.

همچنین می‎توانید برای درخواست سفارش از فرم درخواست چاپ کتاب استفاده نمایید و یا در صورت تمایل از صفحات طراحی جلد کتاب و نگارش و تالیف و صفحه آرایی کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب و پخش کتاب و ترجمه و دریافت مجوز و تایپ کتاب بازدید کنید.

رفتن به بالای صفحه

انتشارات ایده ماندگار به شماره پروانه ۱۲۶۳۶ برای اولین بار در کشور کتاب های هوشمند و زنده را رونمایی و تالیفات متعدد تخصصی و عمومی را در کارنامه درخشان خود ثبت نموده است.
انتشارات ایده ماندگار با هدف ایجاد بستری مناسب در ایجاد تالیفات نو و اثربخش برای اصحاب رسانه، اساتید و نویسندگان جوان در راستای چاپ کتاب های هوشمند و خاص ایجاد گردیده و تا به امروز توانسته با حمایت از این عزیزان آثاری ماندگار و در خور ایشان ارائه نماید.
یکی از مهمترین اهداف ایده‌ ماندگار انتشار آثار خاص و نوین با رویکرد جدید در راستای ترغیب مخاطبان و انس همیشگی با کتب زنده انتشارات میباشد.
امیدواریم با همکاری تمامی عزیزان بتوانیم گامی موثر در راستای اهداف عالی داشته باشیم.

با ایده ماندگار، ایده های خود را ماندگار کنید.